Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 7 december 2010

Riktigt hemsk morgon

Av Tarja Holstikko - 7 december 2010 11:48

Som rubriken lyder,

fyattans säger jag bara,denna morgon var den värsta på länge.

Towa gallskrek o trotsa i över en timme, och jag höll på att gräva ner mig någonstans..Vad har jag gjort för att förtjäna detta??

Ibland så orkar man bara inte,imorse var hon billig..50öre typ...

Så jämför man.Mathilda var inte alls så här som Towa, men men man får nog känna på lite olika humörer.

Men towa är ju tjej! brukar inte killar vara mer stökiga??

Men så här i efterhand när man själv lungnat ner sig så vet ju man hur underbar hon är, hon är snäll, hjälpsam och så brukar hon verkligen visa sin kärlek till oss. som tex många gånger om dan får man höra  att: Mamma du är fin, älskar dig mamma  och tycker om dig mamma, så man brukar fort glömma  dom jobbiga dagarna med henne

tur är det!!


Förstår henne idag, för det blev ju sent igår, vi var på luciaavslutning i går..

där lekte hon massor med Nora och Moa, det gillar hon verkligen att göra!! så det blev sent i säng. Men idag får det bli tidigt!!


Var en sväng till barncafet idag och det är  ju alltid lika roligt =)

 

Så var det vägnings dag idag igen.. Roligt igen att ställa sig på vågen, men alltid lika nervös över hur det gått.

Men idag så väger jag 68.9 kg     -1,1kg denna vecka    Sköönt! äntligen börjar min vikt på en 6a .Tänkte att min målvikt får bli 60kg så 9kg kvar =)

fortsätter det så här är det ju inte långt kvar dit! =)

Nu blir det matlagning! kramen

 
 
Ingen bild

mikaela

7 december 2010 17:18

du är såå duktig gumsan :)

Tarja Holstikko

9 december 2010 10:33

Gullig du e!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards