Mitt Allt

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Tarja Holstikko - 5 december 2010 20:14

Sitter här på soffan och tar det ganska lungt,alla barnen sover.

Så jag passade på och smaka lite av en kall päroncider,mumms va gott =)

gubben sitter brevid med en whiskey, han är nog lite rädd att bli sjuk, då brukar han ta en  o dricka,och inte nog med det så gjorde han en vitlöksdressing till maten, och den var väldigt stark!.. få se om allt hjälper =)

Var till stjärnsund idag på julmarknad, fort kom vi därifrån.

Dom hade flyttat hela marknaden till folkan, fyattans va trångt det var,massa folk, så man hann inte titta på nåt,men det gör inget för då behövde jag inte bli fattig =)


Igår hade vi en trevlig kväll hos Raije o Nilla, Han hade lite kalas för han fyller ju år idag. TRevligt att träffa lite folk! =) och trevligt folk =)

DEt var jag , gubben och Mathilda dom andra små fick vara hos Tiina o Stefan

skönt att komma iväg lite själva..

SÅ  jag vill tacka Tiina o stefan för att ni kunde ta dom små så att vi kom iväg en sväng!! tack för att ni är så snälla=)

Och så vill jag tacka Raije och Nilla för en trevlig kväll!! =)


EN sak jag måste berätta är atT JAG KOM I EN KLÄNNING SOM JAG KÖPT I STL 40 ha haaa va kul!! det var år o dar sen sist!!

Nu börjar jag iallafall se ispegeln att jag gått ner,,skönt,, hjärnan hinner ikapp lite iallafall!!

Nu så måste jag ta och gosa lite med gubben, han tycker jag är tråkig när jag sitter här o skriver!En sak till jag är helt värdelös att hitta på rubriker ..men men


Ha det bra alla och KRAM

Av Tarja Holstikko - 5 december 2010 15:03

NU kommer lite bilder som jag lovat,mor fick agera fotograf

 

  

Har inte så fina kläder på mig med det får duga =)   Towa latar sig Lilla Maya


Uppdaterar nog senare idag för nu så har jag inte tid!! 

  

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards