Mitt Allt

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Tarja Holstikko - 3 december 2010 20:27

Nu sitter jag o barnen och myser till idol

lite ljus o brasan har vi tänt

Gubben är och mekar skoter, så jag får ha mina små aldeles själv =)


Det blev blg en sväng på em

Mikaela och hennes söta dotter Nora hängde på, så slapp jag Och Maya åka själva..

Kände att det var riktigt tråkigt att åka själv.

Så tack Mikaela att ni ville följa med  

Till slut så hittade jag iallafall en klänning som jag kan ha på julborden

men det blev inte en som jag riktigt tänkt mig, men den får duga =)

Några julklappar hann jag med att köpa,

Tänkte åka till toys r us nån dag o kolla lite..

ha en mysig fredag, för det ska jag ha nu !!

Av Tarja Holstikko - 3 december 2010 09:12

Maya har sovit dåligt inatt, hostig o snorig, själv har jag kännt av halsen..är det min tur nu    SÅ man är lite trött idag.. men men

Upptäckte igår att gubbens lussebullar börjar ta slut..måste väl baka mer nån dag! men det får bli senare..annars tar ju dom bara slut.

Idag så tänkte jag åka till blg o julhandla lite, få se om min mor följer med, trevligt med lite sällskap  


Hoppas att jag hittar nån fin klänning, ska ju på 2julbord i år, åå va mycket jag ska äta =) eller nää... svårt att planera vad man ska äta bara.

Så idag så blir det shopping,mer hinner nog jag inte med, sen fredagsmys med familjen får jag ju inte glömma.

Glögg måste jag komma ihåg att köpa, var faktiskt gott när man blanda i lite starkare grejor =) tack för tipset mela =)

 Nu ska jag ta tag i det dagliga fixet, så måste ju jag försöka fixa till mig åå, om det går =)

KRam på er alla och ta hand om er! ha en mysig fredag!!  


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards