Mitt Allt

Alla inlägg den 29 november 2010

Av Tarja Holstikko - 29 november 2010 08:26

NU var det kallt ute,slapp skjutsa Mathilda till skolan, hon känner av sin hals, så hon fick stanna hemma.

Towa är fortfarande lite sjuk

Och stackars lilla Maya är det med, hel rosslig i halsen,o snuvig/hostig,men hon är då ganska pigg iallafall hon äter välling, gröt gjorde nog lite ont i hennes hals


Nu när alla tjejorna är hemma ska vi försöka göra glutenfria pepparkakor. =) och kanske lussebullar(om vi hinner)

Farligt med peppakakor,Jag älskar ju sånna =/


Imorgon är det vägning, tror inte jag gått ner nå alls, har fuskat med peppakakor o lördagsgodis, och så var vi ju o fika hos syrran ihelgen, men vi får se imorgon.

Tänkte mäta mig då oxå, sen måste jag försöka ta ett nytt kort på mig, o lägga upp.


Jo ilördags så var vi ju på julmarknaden här på bruket, fy attans va jag frös..

det är det jobbiga med detta! förut så frös jag ju nästan aldrig, men nu så håller jag på att frysa ihjäl ute=/

får nog önska mig ett par riktiga skor från tomten =)

nä ni nu ska jag plocka bort frukosten!!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards