Mitt Allt

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Tarja Holstikko - 24 november 2010 13:52

NU så är köttbullarna klara till jul

 nån dag ska jag börja med glutenfria peppakakor.

Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får nog fråga tjejorna vad dom har för önskemål.

Igår så kom mitt paket från jotex

såå fint det blev isovrummet,  vill ha nya tapeter där.. men då måste vi göra om hela rummet.. åå tråkigt, men vi får väl börja nångång så det blir fint o klart där!


Mathilda har sin kompis olivia här idag ,så jag får ställa mig och grädda våfflor eller tofflor som Towa säger =)

Dom fick bestämma maten!

Själv så får jag äta nåt annat, känns inte riktigt som mat,snarare efterätt.

men men jag har ju lovat dom.

Tänkte jag skulle ta och mäta mig snart för att se på ett ungefär hur mycket jag tappat i cm.

Men så klart så har jag inte mina mått kvar som jag skrev ner för ett tag sen, den lappen har jag tappat! inte ovanligt allt när det gäller mig =/

hmm vet inte riktigt hur jag ska planera min dag

ska jag börja med våfflor eller ska jag städa vardagsrummet

eller börja måla min stora låda som jag ska ha i tvättstugan...

inte lätt alla gånger...

får nog först och främst ge min underbara Maya lite mat =)

föressten så har Maya fått en liten tand,den syns lite=)

Så nu är hon en riktig liten bitsk Maya piraya.

Idag så fyller min lillasyster år 29 blir hon,

ska till henne på lördag o fira lite!

så hipp hipp hurraaa för dig!! hoppas du får en fin dag! Kram


Nu håller majsan på och äta upp stolen.. så vi ses!!!  

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards