Mitt Allt

Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Dålig på att uppdatera =)

Av Tarja Holstikko - 23 november 2010 08:22

H a ha sitter igen hos mor ofar och passar på att skriva lite =)


har hänt lite roliga saker iallafall ska försöka komma på allt!


ifredags så var vi och grattade stefans faster som fyllde 70år,

vi åkte till norberg "av alla ställen" och åt på wärdshuset där,riktigt mysigt var det. Men jag glömde att säga till att jag ville ha en liten portion, gott som det var så åt jag för mycket, så jag fick en liten dumping, men men man lär ju sig!

 Sen gick vi över gatan till ett jättemysigt cafe Elsa anderssons, allt i gammalt stil! ur mysigt!!

Så jag rekomenderar att ni åker dit och tar en fika! =)

Inte visste jag att det var så mysigt i norberg, men det är väl så att man går miste om mycket när man inte är en sådan som far rike runt.


På lördagen hade jag och min äldsta Dotter Mathilda en dag för oss själva, det blev bad i blg, hon lurade på mig vattenruschkanan, så vi åkte den 4 ggr ha ha kul som attans!! forsen blev det 2ggr, och som vanligt så halkade mina bikini trosor ner,, tur att ingen såg  

Träffade mikaela och hennes fam där!

blev lite prat i bubbelpoolen ! trevligt trevligt.

Efter det så åkte vi till kupolen och handlade lite.. två tröjor köpte jag till mig själv =) och lite annat!!

Så vi hade en helt underbar dag jag o stor tjejen.

Nästa gång är det towas tur!

 isöndags blev det thaimat med anna och marcus o stina förståss!

trevligt med lite matgäster! =)

Har fortfarande mat kvar så det blir min tredje matlåda med thaimat =)


Nu har jag gått ner 20kg, hur könt som helst 71kg.. snart nere under 70

tänk att se en 6före snart!! längtar...

nä du fick jag rätt brottom ska till kyrkan med Maya och träffa lite andra mammor o pappor o fika!! vi ses kram

 
 
Ingen bild

laila

23 november 2010 16:18

Du är jätte duktig.

Tarja Holstikko

24 november 2010 13:52

Tack! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tarja Holstikko - 28 september 2014 17:44

Hallå! Super länge sen jag skrev. Men man måste vilja oxå.. För att jag skriver idag är att jag är såå frustrerad arg osv. Jag är hjälplös. Vad i herrans namn skall jag göra? En av mina döttrar mår så himla dåligt, och det är pga skolan, eller sko...

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2013 22:48

Jag har inget att hymla om, har en längre tid mått väldigt dåligt, min elaka kompis depression har varit väldigt tajt med mig, men nu just nu känns det bättre, arg o ledsen känslor har jag upplevt, men dom bästa härligaste känslorna har jag begravt d...

Av Tarja Holstikko - 2 augusti 2013 08:58

Jag ser, jag hör jag vet, jag är död Jag vet att jag älskar Jag vet hur man älskar Jag är fånge i min egen kropp Jag vill ut! ut i det fria Jag vill känna Känna allt jag en gång känt! Jag lever, fast allt är dött Låt mig än en gång få känna ...

Av Tarja Holstikko - 12 juli 2013 08:57

Hej igen! typ hundra år sen jag skrev. Har absolut inte velat gjort det heller. Inte funnits tid ork motivation till det heller. helt enkelt så har jag inte mått så bra.. Men nu tror jag att det är på väg åt rätt håll. Just nu sitter jag och äter f...

Av Tarja Holstikko - 5 april 2013 05:29

Sitter just ju och tar en kopp kaffe på jobbet! Trött de va jag är ;) Men nu e det ju fredag, så imorgon får jag sova. Fick mina mörkblå gstar jeans igår, tack o lov att dom passade :) Ikväll blir det att ha dom på sig,,& kanske min vita skjorta...

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards