Mitt Allt

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Tarja Holstikko - 19 oktober 2010 07:41

som rubriken, så har det varit mycket,så jag har inte hunnit skriva här.

I fredags så var vi i blg o bada; jätte härligt var det! Maya älskade att bada..

I lördags så var jag hos frissan, så det blev ljusa slingor i håret.

Moa sov över hos oss. Det gick bra, förutom natten ,hon fick en jobbig hosta och Maya hon var förkyld,så hon sov illa med; och jag för den delen, det var jobbigt!

På söndagen så var det full fart med ved stapling; städning, handling, bakning, vi gjorde tårta. för i går så fyllde våran Towa 3år! En massa paket fick hon, så hon var överlycklig!!

Idag så är jag hemma med alla barnen dom är förkylda. så idag kan jag inte väga mig, men jag gjorde det igår då hade jag gått ner 1.3 kg =) imorgon så ska jag till blg o handla nåt nytt till helgen! Vi ska ju till ladies night då!! tjohoo..nu blir det frukost!

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards