Mitt Allt

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Tarja Holstikko - 3 oktober 2010 20:53

hallå igen.. Middagen hos syster gick bra gott var det !!

sen när jag kom hem så fick jag energi,Undra vart jag får all den ifrån????

Tog och städade toan, dammsög nere. fixade tvätten, bäddade rent i våra sängar ,började baka en massa  glutenfritt till stefan.. muffins och 2 olika sorters kakor.. Så nu  behöver jag ett frysskåp . våran är för liten.

Idag så tar jag sista sprutan blodförtunnande . skönt att slippa dom =)

Imorgon är det en ny vecka och en massa att göra... sovgott !!

Av Tarja Holstikko - 3 oktober 2010 12:47

Sitter just nu hos syster yster Min lilla Towa har sovit här inatt, det har gått bra, säger dom iallafall, så jag får tro på yster.

Nu håller vi på och laga mat,så jag får nog mosa det till pure,hoppas det smakar gott=) SNART FÅR JAG ÄTA TUGG MAT JIPII

Gubbarna håller på med veden här,skönt å va ute lite!

Har fått en jäkla energi . igår var det fullspÄckat, matlagning, bakning , gjorde kola, mm. Kändes skönt sen att sitta framför tv o kolla på film.

Men jag har börjat frysa mer,vet inte varför!?

Som sagt så mår jag jätte bra, har inte lika ont i ryggen, får inte heller ont när jag går.   på Tisdag så ska jag väga mig igen..får se om nått har hänt,

Imorgon så ska jag ringa till ridskolan i hamre, Mathilda vill börja rida,och det klart hon får göra det! fast jag är ju väldigt rädd för hästar,men jag får nog offra mig =)

nu blev maten klar så nu måste jag hjälpa min underbara lillasyster!! (tack att du finns love you )


Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Skapa flashcards