Mitt Allt

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Tarja Holstikko - 14 september 2010 17:51

5 dagar tills jag ska åka till storstan! dagarna bara rinner iväg.

Idag har det varit jobbigt!

trött som attans nu på em.gubben va snäll o tog med dom större barna till affären så jag fick vara lite för mig själv...det behövs ibland.Det är mycket just nu en massa tankar och funderingar..gör jag rätt eller inte? men hela tiden så kommer jag fram att det är just det jag gör!

Jag får chansen att förändra mitt liv till det bättre!alltså bli lättare.få sundare matvanor.orka med mina underbara barn!  slippa dö iförtid! få helt enkelt ett sundare och friskare liv!och jäkla annamma att jag skall klara det..och förhoppningsvis så kommer det inte att finnas så mycket hinder ivägen! vill inte leva som jag har gjort! vill känna mig glad och pigg när jag vaknar,tex slippa värken i ryggen som jag har på nätterna inte kul det inte!!

..................................................
...

nu till nåt helt annat!

varit på barncafe idag kul med så många föräldrar till och med två pappor var det där! det tycker jag är bra..+ till er från mig!!

på eftermiddan var jag förbi hos malin! mikaela och nora var där det var trevligt! vi får ta igen det nån dag! när det passar er!! har ganska mycket funderingar som kanske mikaela kan svara på..

kl7 kommer mois" lilla Moa" syster Tiina ska på gympa så hon behöver lite barnvakt..så klart man ställer upp när man kan!!!        Flytet går bra men som sagt så är jag väldigt trött nu..

nu lär jag sluta!!

 Ta hand om varandra!! kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards