Mitt Allt

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Tarja Holstikko - 13 september 2010 20:12

Idag är det måndag och allt, sov väldigt dåligt inatt ont i ryggen som attans och lilla Maya som krångla , men sånt är livet.

Försökt hitta hotell i närheten av sabbatsbergs sjukhust .. fullt försjutton överallt! helt sjukt!

(är tydligen diabetes konferens där just veckan som jag skall dit)

Men efter många timmars letande så hitta jag ett hotell några kvarter från sjukhuset! Så jag borde hitta dit när det är dax på måndag. Åker på söndag så det inte blir så stressigt....


3kg har jag gått ner sen i fredags =)

idag var det väldigt jobbigt,grinig o trött,men det blev bättre på em.Gjorde min första fiskgratäng idag =) bjöd hem svärmor. Tror det var uppskattat. Har väldigt mycket energi konstigt nog, men det kan nog vara så att jag vet vad som skall ske..=)

Imorgon blir det barncafe i kyrkan..hoppas att det kommer många dit imorgon.. skönt att komma hemmifrån lite,..

Nä nu ska jag titta lite på tv innan det är dags att krama kudden!

Ha en bra kväll alla mina vänner! kram på er!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards