Mitt Allt

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Tarja Holstikko - 10 september 2010 08:54

Inte var det så gott med hallon smak.. men det gick i, är väl en vane sak.

2l vatten om dan ska jag få imig annars så mår inte mitt huvve så bra..

Av Tarja Holstikko - 10 september 2010 06:32

Såg nu att jag skrivit lite i presentationen ja ja  jag får nog uppgradera den en annan dag!

ska snart ta och väcka Mathilda hon ska till skolan,Towa är redan vaken ,hon sitter här brevid mig o kollar på tv...

 Blir en massa att göra idag ska åka och handla nångång idag till kräftskivan imorgon!

Göra några västerbottenpajer. Tack mikaela!. =)

så det är med andra ord mycket att göra..

nä nu ska jag nog gå och skaka till min frukost, det blir hallonsmak.

Av Tarja Holstikko - 10 september 2010 06:13

 Hej!

Fredag idag o allt.. fick igår veta att jag skulle få genomgå en gastricbypass operation den 21sep, hjälp det är ju inte långt kvar dit!!

skönt iallafall att det är snart,slipper gå och vara nervös så länge..

Så idag börjar jag med den berömda pulverdieten,få ser hur det smakar....

Dom vill att man skall äta den ca2v före ,för att minska fettet runt levern  ,och ioch med det så blir det mindre chans för komplikationer.

Längtar såå dit till denna dag så jag kan på allvar börja mitt lättare liv  


Föresten så är jag inte så duktig på det här, men jag ska nog presentera mig här,vet inte riktigt om det finns nån  annan plats här på bloggen att göra det på.

så nu kommer en liten presentation av mig själv:


Tarja heter jag är 31år, bor i dalarna i en liten ort som heter Långshyttan.

Jag och min man( jag kallar honom så fast vi inte är gifta) Har tre Döttrar:

Mathilda 8år Towa 3år och Maya 6mån   vet inte riktigt vad jag ska skriva med är det nåt så får ni fråga eller nåt ! =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Min blogg om allt mellan himmel och jord

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besöksräknare

Hälsoprodukter


Ovido - Quiz & Flashcards